Bestelling

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Klik simpelweg op de knop 'In Winkelmandje' bij het door u gewenste artikel en het artikel komt automatisch in uw winkelwagen. Hierna kunt u verder gaan met winkelen door op 'verder winkelen' te klikken of uw bestelling afronden en betalen door op 'volgende stap' te klikken.

    Rechtsboven op ons website vind u de winkelmand icoon met de aantal artikelen die al is toegevoegd aan uw winkelwagen. Klik op de icoon om naar uw winkelwagen te gaan. In uw winkelwagen krijgt u de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.

    Wanneer u alle door u gewenste artikelen heeft toegevoegd aan de winkelmand, kunt u uw bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen 1 t/m 3 te voltooien.

  • Bestelling plaatsen lukt niet

    Het kan voorkomen dat gebruik van verouderde browserversies of systeemconfiguraties de werking van ons online bestelsysteem beperken. Vaak wordt dit ook veroorzaakt door proxyservers en firewalls in zakelijke netwerkomgevingen. Wij raden u aan dan de bestelling te verrichten via een stand-alone PC met daarop minimaal Internet Explorer 8, Chrome 15, Firefox 8 of Safari 5.

  • Geplaatste bestelling wijzigen of annuleren

    Afgeronde bestellingen worden volledig automatisch verwerkt in ons systeem. Hierdoor is het niet mogelijk uw bestelling terug te draaien of te wijzigen. Wanneer u toch een wijziging of annulering van uw bestelling wenst, dient u zo snel mogelijk dit kenbaar te maken via het supportformulier.

Terug