Garantie

  • Garantie termijn

    Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. E-ditional heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd herstellen door de leverancier. Voordat u een kapot artikel retour zendt, moet u dit gemeld hebben via het supportformulier.

    Wanneer een artikel kapot gaat nadat de garantietermijn is verstreken, verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice via het supportformulier.

  • Instructies defecten/ garantie

    Voordat u een artikel retour zendt, vragen wij u om het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo snel mogelijk afhandelen.

    1. Meldt via het supportformulier dat u een artikel retour wilt sturen.
    2. Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw verzoek.
    3. Per e-mail ontvangt u instructies voor de verzending van het artikel.
    4. Na ontvangst van uw retour, stuurt E-ditional een ontvangstbevestiging via e-mail.
    5. Uw product zal indien deze binnen de garantietermijn valt en indien mogelijk gerepareerd of omgeruild worden.

    Het risico en de kosten van het toezenden van uw retour zijn geheel voor eigen rekening.

Terug